Mart-iinaa

Alla inlägg under september 2009

Av / martina - 30 september 2009 20:32

Bara mina!


  • Lil Wayne
  • Jay Sean
  • Ryan Sheckler
  • Justin Bieber (som jag delar med julia & amanda)

     

  • Benjamin Mckenzie (min man! back off)

  • Adam Brody (min mans halvbrorsa)

     

  • Usher
  • Enrique Iglesias
  • Cristiano Ronaldo
  • Jesse McCartney

Så fuck alla ;)


 


 


 

 

Av / martina - 30 september 2009 19:47

      Lil Wayne ft Jay sean - Down




             Jordin sparks - SOS


Av / martina - 30 september 2009 19:23

HEEEEEJ,


Idag har jag vart i skolan som vanligt.

sen när ja kom hem stack jag till biblioteket

för att träffa julia (har utegångsförbud)

men så kunde inte hon så jag va tvungen att

gå och låna ngt på riktigt annars hade nog

mamma fattat :)

hittade en bok jag ska läsa (yes it´s on real)

och en såndära ljudsak så jag kan lyssna på

Camilla Läckberg (:


Nu ska jag snart äta.., ska hjälpa till med

maten. Vi ska äta pepparbiff, såndär

potatis (hahah därav ett av mina smeknamn - potatisbög (y))

bara julia säger de men iaf och ngn go sås :)


så ha det så bra sålänge


 

Av / martina - 29 september 2009 19:00

hejjsan alla glada


asså jag har världens huvudvärk!

det riktigt dunkar i skallen på mig^^

jaja vem bryr sig?

idag har jag hft en vanlig långtråkig

dag i skolan.. har haft no & biologi

rena döden asså.


Michelle den sötsaken har hjälpt

juliabv med sin blogg design..


kolla in hennes blogg:

http://juliaizabellaferm.blogg.se/

verkligen jätte fin<3


men nu ska jag äta fruktsallad &

se på 'vänner' (vet inte vad de är

men jag älskar fruktsallad (L))


hadt<3


/ xoxo martina

Av / martina - 28 september 2009 08:37

Godmorgon alla..,


Vaknade nyss.. har studiedag!Flört

skojj asso, ska nog äta fruksallad

och se på senaste avsnittet av

"mannen under trappan" så ni

får ha de bra sålänge så kanske

jag skriver sen (:


/ xoxo martina

Av / martina - 27 september 2009 20:48

Shulaluh-


om typ en månad ska jag till tandläkaren ;s<3

ska snacka om att skaffa tandställning..

asså gud för ett årsen skulle jag inte ens

drömma om att vilja ha tandställning,

då tyckte typ alla att man va skit töntig

men nu vill jag verkligen, eftersom jag

har så extremt ojämna tänder x'dd


Och dom flesta som jag känner som har/haft

tandställning har fått jätte gula tänder..

och de betyder ju att jag också kommer få

det.. men som tur är har mamma lovat att

betala tandblekning om jag nu skaffar det.

Puss på min mamma & pappa<3

 

 / xoxo martina

Av / martina - 27 september 2009 17:40

Hejsan alla!


Har en ny blogg nu eftersom min andra va damp Skrattande

menmen.. i helgen har jag varit hos pappa♥

haft det jätte mysigt verkligen..<3


så har jag träffat min chilliiikorv (y'

vi var i Trollhättan & shoppa (a)

sen stack vi hem till henne och kolla datan

oså blev vi sugna på monster så vi gick?

hem till mig och hämta pengar.. köpte

monster o chips.. hahah så gick vi förbi en pizzeria

och blev hungriga så vi köpte pizza också.. hahah

riktiga tjockisar (helt oseriöst eftersom hannah är

total pinne) så åt vi pizza och allt vi handla o kolla på

"suburban girl" [stavnin?] ...<3


hahah btw på väg hem till hannah (när vi hade handlat)

Tjej1: jag kommer dö oskuld!

Tjej2: kommer inte jag :P

Tjej1: Men de är ju för att du redan har gjort det

Tjej2: nej (a) jag svär på min pappas röv

Tjej1: Ge mig din pappas röv då :D

______________________________________________


HAHAHAHAA ja och Hannah har lätt bäst humor (a<3


/ xoxo martina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards